top of page
Tuhma Syväkurkku
ilmoitukseen tästä!

Paremmat Seksitreffit

Seksiblogi

Muistelmia,raportteja ym.

 

Seksiseuraa etsimässä:)

Hei Etsin täältä rakastajatarta eli seikkailumielistä naisihmistä. Olen hyvässä iässä (60v) ja kunnossa oleva maailman ihmettelijä. Elän parisuhteessa jossa seksi on hävinnyt väliltämme lähes kokonaan ja olen alkanut kaivata sita tunnetta kun saa syöksyä pää edella eroottisen tunnelman vietäväksi jonkun samalla tavalla ajattelevan ja tuntevan naisen kanssa. Olen luvannut vaimolle, että häntä en jätä. Nykyinen elämä ja maailmankatsomus vaan ruokkii sitä ajatusta että voisimmekohan olla onnellisempia jos voisin joskus olla jonkun toisen oma (kanssa)! Parisuhdetta en ole täältä etsimässä mutta toisen naisen aktiivista läsnäoloa ja luulen että se on täysin mahdollista. Silloinhan ei muut asiat ole painolastina, eli tunnelma on käsittääkseni sama kuin joskus nuorena. "Ei huolta huomissesta, ja sehän oli rattoisaa" Itseäni kuvailisin näin: olen luonteeltani sopeutuvainen, ja kahdenkeskisistä keskusteluista nauttiva. Porukassa olen yleensä se hiljaisempi tyyppi mutta pienessä ryhmässä minullakin on mielipiteeni. Mittani ovat :pituus 174cm,paino 70kg eli olen hyvässä "ruumiillisessa" kunnossa. Hiukseni ovat lyhyet ja en kasvata partaa kun minulla ei niin kova parrankasvu ole. Pidempiaikaista salaista suhdetta olen etsimässä. Näkemykseni on että seksi on aina parempaa kun on kumppani jonka tuntee ja johon voi luottaa. Rohkeasti vaan viestiä tulemaan. Koskaan ei kannata sanoa ei, ennenkuin on tutkinut ja on kokemusta aiasta.

Lähetä email tästä!

Aatos/Riihimäki


Suositellut
Uusimmat
bottom of page