top of page
Tuhma Syväkurkku
ilmoitukseen tästä!

Paremmat Seksitreffit

Seksiblogi

Muistelmia,raportteja ym.

 

Määrätietoinen mutta leikkisä mies Espoosta

Morjensta.

Olen 29v jätkä joka etsii seksiseuraa Espoo / Helsinki alueelta. Pidän itsestäni fyysisesti huolta, mutta en ole fitness fanatiikko. Toivoisin siis kuitenkin sinulta myös terveellisiä elämäntapoja ja hyvää hygieniaa. Toivon myös että, mikäli harrastat seksiä useammankin kanssa, varmistat ettei sinulla ole sukupuolitauteja. En ole ns. macho, vaikka seksuaalisesti saatankin olla aggressiivinen (en satuta yms, mutta olen määrätietoinen). Olen humoristinen, ystävällinen ja hyvin tunteikas mies. joten keskustelu on minulle myös tärkeää ja uskallan itkeä. P.s. tykkään esim julkisista akteista, toki järki pidetään päässä tässäkin. Etsin naista TAI USEAMPAAKIN KERRALLAAN ikähaarukalla 20-36.

Ulkonäöllä ei sikäli ole väliä, kunhan olet

a) luonnollinen (ei siis silikonia yms)

b) ylpeä itsestäsi ja kehostasi

c) normaalissa painossa, mutta silti muodokas (eli ESIM ns. venusmainen )

d) leikkisä ja kokeilunhaluinen

e) valmis palvelemaan, mutta kuitenkin kykenevä sanottamaan omat halusi ja tunteesi

f) henkilö joka kykenee myös keskustelemaan muustakin kuin seksistä ja avaamaan tunteitaan

g) huumorintajuinen (sekä kestät brittiläistä huumoria / ymmärrät englantia, sillä olen puoliksi britti).

Haluan aina ensiksi tavata esim. raflassa tai muussa julkisessa tilassa, jotta molemmilla on rento ja hyvä olo ja jotta voimme varmistaa, että kumpikin haluaa samoja asioita. Voit olla yhteydessä minuun: tavataaneka@gmail.com


Suositellut
Uusimmat
bottom of page